Ogłoszenie o możliwości zgłoszenia uwag do oferty złożonej w trybie art.19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie przez Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawczego Oddział „Ziemi Kłodzkiej”
Strona archiwalna
Ogłoszenie o możliwości zgłoszenia uwag do oferty złożonej w trybie art.19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie przez: Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawczego Oddział „Ziemi Kłodzkiej”.
Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawczego Oddział „Ziemi Kłodzkiej” złożyło
w dniu 09.04.2021 r. ofertę na realizację zadania publicznego pod nazwą: „Rajd Porozumienia Sudeckiego”.
Wobec powyższego zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach informacyjnych Starostwa Powiatowego oraz na stronie internetowej www.powiat.klodzko.pl w zakładce Organizacje Pozarządowe.
Informujemy, że zgodnie z art.19a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2020.1057 t.j. ze zm.) można zgłaszać uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Kłodzku w Biurze Obsługi Klienta lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy m.bernadowska@powiat.klodzko.pl do dnia 21.04 2021 r.