Zawiadomienie o posiedzeniu w dniu 23 grudnia 2021 roku
Komisja Bezpieczeństwa, Kłodzko, 17 grudnia 2021 roku
Porządku Publicznego
i Infrastruktury Drogowej
ORG.BR.0012.74.2021.BR2
Radni,
Członkowie Komisji
Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej
Informuję, iż zwołuję w dniu 23 grudnia 2021 roku, o godz. 10.00 posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej Rady Powiatu Kłodzkiego. Na podstawie art. 15zzx ust. 2 i 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020.2095. ze zm.), zarządzam obradowanie w zdalnym trybie.
Porządek posiedzenia:
- Ustalenie porządku obrad komisji.
- Bieżące opiniowanie projektów uchwał:
- w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy z Przedsiębiorstwem Komunikacji Samochodowej w Kłodzku S.A.- w restrukturyzacji na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Kłodzkiego,
- w sprawie zmiany uchwały Rady Powiatu Kłodzkiego nr XI/95/2021 z dnia 27 października 2021 roku w sprawie ustalenia na 2022 rok wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia.
- Sprawy różne:
- Ustalenie daty i tematów kolejnego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej.
Niniejsze zawiadomienie jest jednocześnie wnioskiem o udzielenie zwolnienia od pracy zawodowej na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. poz. 920 ze zm.).
Z poważaniem
Przewodniczący Komisji
Waldemar Bicz
Sprawę prowadzi:
Diana Zając
Biuro Rady Powiatu
Tel. 74 8 657 531
e-mail:
rada@powiat.klodzko.pl