- Menu
- Dostępny urząd
- Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek o zapewnienie dostępności
Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, może wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej lub cyfrowej wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Starostwo Powiatowe w Kłodzku zapewnia dostępność w zakresie określonym we wniosku bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
Jeżeli zapewnienie dostępności wskazanej w żądaniu wymaga więcej niż 14 dni, Koordynator do spraw dostępności niezwłocznie powiadamia osobę występującą z wnioskiem o przyczynach opóźnienia oraz wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, jednak nie dłuższy niż dwa miesiące od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli z przyczyn technicznych lub prawnych zapewnienie dostępności, o której mowa we wniosku jest niemożliwe, Koordynator ds. dostępności niezwłocznie powiadamia osobę występującą z wnioskiem o braku możliwości zapewnienia dostępności oraz zapewnia alternatywny sposób dostępu.
Wniosek o zapewnienie dostępności należy składać:
- drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Kłodzku ul. Okrzei 1 , 57-300 Kłodzko lub
- elektronicznie na skrytkę starostwa poprzez platformę ePUAP: 1. /spklodzko/skrytka 2. /spklodzko/SkrytkaESP