Zawiadomienie o posiedzeniu w dniu 24 listopada 2022 roku
Komisja Bezpieczeństwa, Kłodzko, 18 listopada 2022 roku
Porządku Publicznego
i Infrastruktury Drogowej
ORG.BR.0012.68.2022.BR2
Radni,
Członkowie Komisji
Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej
Zawiadamiam, iż zwołuję w dniu 24 listopada 2022 roku, o godz. 10.00 posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej Rady Powiatu Kłodzkiego, które odbędzie się w sali obrad Rady Powiatu Kłodzkiego (sala nr 109) w Starostwie Powiatowym w Kłodzku, przy ul. Okrzei 1.
Porządek posiedzenia:
1. Ustalenie porządku obrad komisji.
2. Bieżące opiniowanie projektów uchwał:
a) w sprawie przekazania Gminie Kłodzko zarządzania odcinkiem drogi powiatowej nr 3291D w celu realizacji zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 3291D na odcinku wsi Szalejów Górny i Szalejów Dolny".
3. Zaopiniowanie projektu budżetu powiatu na 2023 rok.
4. Plany pozyskania środków zewnętrznych na zadania dotyczące dróg powiatowych w 2023 roku.
5. Opracowanie i przyjęcie planu pracy komisji na 2023 rok oraz zgłoszenie propozycji do planu pracy Rady na 2023 rok
6. Sprawy różne:
a) ustalenie daty i tematów kolejnego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego Infrastruktury Drogowej,
b) przyjęcie protokołu nr 11/22 z posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej w dniu 20 października 2022 roku.
Niniejsze zawiadomienie jest jednocześnie wnioskiem o udzielenie zwolnienia od pracy zawodowej na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 1526).
Z poważaniem
Przewodniczący Komisji
Waldemar Bicz
Sprawę prowadzi:
Diana Zając
Biuro Rady Powiatu
Tel. 74 865 75 31
e-mail:
rada@powiat.klodzko.pl