Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej w dniu 24 października 2024 roku.

Termin: 24.10.2024, g. 09:30

Miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłodzku, ul. Okrzei 1, sala obrad Rady Powiatu nr 109

  1. Porządek obrad:
  2. 1. Ustalenie porządku obrad komisji.
  3. 2. Informacja zarządu z przebiegu wykonania budżetu powiatu za I półrocze 2024 roku oraz kształtowanie się Wieloletniej Prognozy Finansowej.
  4. 3. Realizacja zadań powiatu w zakresie transportu zbiorowego i dróg publicznych
  5. 4. Przegląd inwestycji realizowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych.
  6. 5. Zimowe utrzymanie dróg w powiecie kłodzkim.
  7. 6. Plany pozyskania środków zewnętrznych na zadania dotyczące dróg powiatowych w 2025 roku.
  8. 7. Bieżące opiniowanie projektów uchwał:
    1. a. w sprawie ustalenia na 2025 rok wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia
  9. 8. Sprawy różne:
    1. a. ustalenie daty i tematów kolejnego posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego i Infrastruktury Drogowej,
    2. b. przyjęcie protokołu: nr 5/24 z posiedzenia w dniu 27 sierpnia 2024 roku oraz przyjęcie protokołu nr 6/24 z posiedzenia w dniu 30 września 2024 roku.